Specificaties 21" @ 1600x1200 (UXGA) (lcd, 8ms) - Bekijk alle specificaties

Samsung Syncmaster 214T Zilver Review

klootwyk 27 januari 2006, 1.686 views

Samsung Syncmaster 214T Zilver

Pluspunten

• geen dode pixels
  • hoge resolutie = veel desktopruimte
  • meerdere bronnen aan te sluiten
  • dunne omranding

Minpunten

• scherm oogt dik aan de zijkant

perfect scherm, net even meer desktop ruimte door de native 1600x1200 resolutie in tegenstelling tot de meeste 19" schermen. De stap van 17" naar 19" vind ik persoonlijk nuttiger dan de stap van 19" naar 21"; 21" is gewoon luxe, maar op mijn vorige 191T Samsung Syncmaster was het evenmin behelpen. Geen dode pixels. Qua vormgeving oogt het scherm wel dik, als je de zijkant bekijkt. Jammer dat de kabels gewoon onder in het scherm ingeprikt moeten worden, een systeem dat via de achterkant van de voet loopt zou mooier zijn, maar goed dit valt in het niet bij het kijkgenot wat je terug krijgt bij dit scherm. Software vind ik niet boeiend, die gebruik je toch niet, de standaard ATI drivers laten het scherm desgewenst roteren. De monitor is een aanrader voor mensen die net wat meer over hebben dan een goede 19" monitor!

Heb jij ook een Samsung Syncmaster 214T Zilver?