AOC Q3279VWF Zwart

Specificaties 31,5" • 2560x1440 (Quad HD) • 75Hz • MVA • 5ms - Bekijk alle specificaties

AOC Q3279VWF Zwart Review

pjoes4everNewbie 14 december 2018, 247 views Product gekocht

AOC Q3279VWF Zwart

Leuke monitor, maar voor mijn doen toch echt te veel ghosting. Wel fijn dat je er niet alleen een vga kabel bij krijgt maar ook een hdmi kabel en een DP kabel.

Pluspunten

• Formaat
  • Scherp (QHD)
  • Vga, HDMI, DP kabels bijgeleverd
  • IPS (Hoewel blauw af en toe overheersend is)

Minpunten

• Veel ghosting (geloof mij zelfs door youtube scrollen is vervelend)
  • Poot wiebelt nogal snel
  • Stroomkabel is iets aan de korte kant

Ik was op zoek naar een nieuwe monitor, zo gezegd zo gedaan.
Deze had ik gevonden, leuke specificaties, sommige reviews hadden het over ghosting anderen niet. Dat wou ik dus op de som nemen. nou? Dat viel echt niet mee zeg als ik door YouTube heen scrol heb ik al last van ghosting. Zelfs bij de After Dark screensaver kon je het zien, toegegeven het was daar minder erg maar het was er wel, of de cursor. Ja deze monitor is een beetje creatief, die had er een staartje van cursors aan getekend. Mijn conclusie: mooi voor films maar niet voor websurfen of gamen. Deze monitor is niks voor mij dus die gaat terug.

Heb jij ook een AOC Q3279VWF Zwart?

Dit scherm heeft geen ips paneel, maar VA