OnePlus 6T (8GB ram, 128GB opslag) Zwart

Specificaties 6,41" • 2340x1080 • 128GB - Bekijk alle specificaties

OnePlus 6T (8GB ram, 128GB opslag) Zwart Review

Kvibe 14 december 2018, 529 views Product gekocht

OnePlus 6T (8GB ram, 128GB opslag) Zwart

Wat een Toptelefoon!! Altijd iPhones gehad maar wat mij betreft nooit meer. Misschien waren iPhones in het verleden de hogere prijs nog wel waard, maar de belachelijke prijzen die ze nu hanteren zijn totaal niet meer te rechtvaardigen.

Pluspunten

• “Mooie” notch
  • Goedkoop
  • Oxygen
  • Prima camera
  • Fingerprint sensor achter scherm
  • Face id zeer snel
  • Goede bouwkwaliteit
  • Mooi hoesje meegeleverd

Minpunten

• Geen

Tjongejongejonge wat lach ik mensen keihard uit die 1300 euro voor een iPhone xs max betalen. Ik heb altijd iPhones gehad, maar dit is echt het moment om over te stappen. Doet helemaal niks onder voor een iPhone. Sterker nog het hele systeem werkt veel vloeiender en kun je geheel aanpassen naar eigen voorkeur. Je kunt zelfs dezelfde gestures gebruiken als op een iPhone, dus mensen die een iphone nemen om hun operating system wil ik niet meer horen. De prijzen van iPhones zijn te belachelijk voor woorden en totaal niet te rechtvaardigen. Nooit meer een IPhone voor mij!
Nu 3 maanden in bezit en totaal geen nadelen gevonden. Dat er geen headphone Jack inzit maakt mij persoonlijk niks uit. En de in screen fingerprint scanner werkt echt prima en is meer dan snel genoeg. Sterker nog hij gaat alsmaar sneller werken. Mensen die klagen dat hij niet altijd pakt hebben waarschijnlijk hun vingerafdruk niet goed ingesteld. Heeft bij mij nog nooit gehaperd.

Heb jij ook een OnePlus 6T (8GB ram, 128GB opslag) Zwart?

Ik ben van plan om misschien de 6T te halen, echter zit ik nog met een ding. En dat is... hoe snel kan hij documenten schieten met de app genaamd Scanbot?