Audio-Technica ATH-ANC700BT (Zwart)

Specificaties Over-Ear met bediening - Bekijk alle specificaties

Audio-Technica ATH-ANC700BT (Zwart) Review

sebtje10Newbie 14 december 2018, laatste update op 17 december 2018, 129 views

Audio-Technica ATH-ANC700BT (Zwart)

Fijne hoofdtelefoon!

Pluspunten

• Goede prijs/kwaliteitverhouding

Minpunten

• ietsje schelle hoge tonen
  • nogal veel sound leakage

VERPAKKING

Een erg fancy verpakking moet ik eerlijk toegeven. Meteen als je de doos opendoet rust de hoofdtelefoon op een zachte doek. Een erg coole look.

DESIGN

De hoofdtelefoon ziet er leuk uit. Wat ik vooral fijn vind is dat ze gewoon niet opvallen. Mensen bekijken je niet raar op straat of elders in het openbaar omdat deze geen felle kleur heeft.

KLANK

Persoonlijk vond ik deze hoofdtelefoon heel fijn klinken voor hun prijs. Ik heb zeker en vast al beter gehoord maar ben er over het algemeen wel tevreden van. De bas is een beetje licht, en dat voel je wel. Ze hebben niet echt een wow gevoel. De hoge tonen zijn soms ook wat schel.
Voor de rest is de klank over het algemeen wel relatief warm.

GEBRUIKSGEMAK

Hier vallen ze een beetje tegen voor mijn gebruik. Aanvankelijk had ik gepland om ze in de bibliotheek, tijdens het studeren, te dragen. Dit is echter niet mogelijk doordat ze geluid ‘lekken’. Ik bedoel daarmee dat mensen rondom mij nogal snel konden horen dat er muziek aan het spelen was.
De controls op de hoofdtelefoon zelf zijn lichtjes onhandig naar mijn mening. Als je ze per ongeluk aanraakt kan het dat hij van nummer verandert. Ook als je bijvoorbeeld het volume wilt veranderen, “mistik” je al wel eens, met verkeerde aanpassingen tot gevolg.
De noise-cancelling werkt wel goed, een erg handige functie! De bass verdwijnt wel een beetje wanneer je deze aanzet.
Verder is het jammer dat die geen USB-C heeft. Dat is een connectie die omkeerbaar is.
Het is ook best jammer dat ze niet draadloos werken tijdens het chargen. Als je ze snel even oplaadt zijn ze dus buiten gebruik.

BATTERIJ

De 25 uur lijkt me niet gelogen. Ze gaan echt wel lekker lang mee.

COMFORT

De hoofdtelefoon is zeker en vast geschikt voor langere luistersessies. Ik moest wel na enkele uren hem voor een paar minuten afnemen. Maar dan kon ik weer lekker verder

VERDICT

Deze koptelefoon is geschikt voor de gemiddelde muziekliefhebber. De persoon die graag van al de laatste functies wil gebruikmaken (zoals noise-cancelling) zonder er een fortuin voor te moeten neerleggen.

Heb jij ook een Audio-Technica ATH-ANC700BT (Zwart)?