Xiaomi Redmi Note 6 Pro (4GB intern) 64GB Zwart

Specificaties 6,3" • 2280x1080 • 64GB (uitbreidbaar) - Bekijk alle specificaties

Xiaomi Redmi Note 6 Pro (4GB intern) 64GB Zwart Review

edjedan 7 december 2018, laatste update op 7 december 2018, 600 views Product gekocht

Xiaomi Redmi Note 6 Pro (4GB intern) 64GB Zwart

Qua prijs/kwaliteit kan het niet veel beter. Snel en veel opslag. Ik blijf een Redmi Note-fan...

Pluspunten

• Grote batterij
  • Groot scherm op een handzaam toestel
  • Mooie, scherpe resolutie
  • Prima foto's

Minpunten

• Notch (van mij hoeft het niet)
  • Geen NFC (waar ik ook niet echt behoefte aan heb)
  • Wennen aan minder duidelijke meldingen

Bij deze mijn eerste review op Tweakers:

Op 11 november (Singles Day) dit toestel besteld bij Gearbest voor €167,-. Ik zat er al een poos naar te kijken, heb nog getwijfeld over de Pocophone maar kwam toch voor de derde keer op een Redmi Note uit. Eerder had ik de 1 en de 4.
Ik moet zeggen dat het met een Notch en Android Pie wel even een andere ervaring is. Even wennen aan de gestures. Maar vooral ook aan het missen van de notificaties boven in het scherm. En een beperkt wit, klein meldingslampje. Maar daarmee heb ik meteen mijn grootste bezwaren wel genoemd.
Vooralsnog neem ik genoegen met Miui 10, wachtende op wat stabiele custom-roms. En wie weet blijft het Miui. De eerste update al gehad.
Ik heb er wel een andere launcher op gezet, Lawnchair. Werkt eenvoudig, zonder poespas.
Het toestel nu een weekje in gebruik en alles werkt snel en stabiel: Bluetooth, wifi, 4G, GPS, camera...
Er valt nog veel te ontdekken/ tweaken maar voor dit geld is dit nu al een groot succes en een waardige opvolger van mijn Redmi Note 4. Zeer zeker een aanrader!

Heb jij ook een Xiaomi Redmi Note 6 Pro (4GB intern) 64GB Zwart?