Specificaties Tower, 7 interne bays - Bekijk alle specificaties

Cooler Master ATCS 840 Review

misterjack 8 april 2010, laatste update op 8 april 2010, 449 views

Cooler Master ATCS 840

Pluspunten

• Erg solide
  • Stil !!!
  • Kan tegen een stootje
  • Netjes afgewerkt
  • 3 Filters aanwezig
  • 1x aan de voorkant
  • 2 x onderin de kast
  • dat is onderin dus voor je voeding 1 en eventueel nog een ventilator in het midden onderin.
  • Moederbord monteer plaat is via de achterkant er uit te halen door rol systeem en ook met mega koeler(Cooler Master V8)weer terug te plaatsen in de rail.

Minpunten

• Klepje boven op de kast waar o.a usb aansluiting in zit schiet open als je er op drukt en gaat niet langzaam open.

Deze kast is echt uber goed :)

Heb hem gekocht vanwege de solide uitstraling en de ventilatoren die er standaard in zitten.
Ik heb hem nu een week en moet zeggen ik had niet verwacht dat ie zo stil zou zijn.

Ik heb een cooler master V8 processor koeler en die had ik ingebouwd voor dat ik de plaat waar je moederbord op vast zit weer naar binnen had geschoven.
Maar dat bleek geen probleem ik had zelfs nog 1 cm over,dus de rail waar die plaat in zit is echt prima.

De usb aan de bovenkant is onder een klepje geplaats als je die indrukt komt ie wel met een klap naar boven ik vind het dan ook jammer dat ze die niet langzaam laten opengaan maar voor de rest prima.

De hele kast is zeer stabiel neer te zetten al moet ik wel zeggen dat de bovenste 2 vans,de gaatjes plaat die er op zit dat die bij mij wel is wil gaan trillen en dan moet ik soms effe tegen aan tikken en dan hoor je die niet meer.

voor de rest heb ik nog nooit zo fijne kast gehad,hij is netjes afgewerkt (je haalt je echt nergens aan open)ventilatoren zitten gemonteerd en netjes kabels bij elkaar gebonden.

Hij is zijn geld waard alleen zou leuker zijn als ie iets goedkoper was net zoals de zwarte uitvoering.

Heb jij ook een Cooler Master ATCS 840?

2 vraagjes

Ik zit al tijdje naar deze kast te kijken voor me nieuwe systeem maar ze hebben hem nooit ergens staan om te bekijken en ik bekijk alles graag of hoor van andere hoe hij bevalt ,maar deze kast hebben niet veel mensen.

--1 Zijn de deuren bij deze wel dik genoeg staal en geen conserve blik staal want ik wil er stukken uit te slijpen met een dremel en geen trillingen te veroorzaken.

Bij de CM690 zijn de standaard deuren echt conserve blik staal en trillen heel erg je kan er niet eens fans plaatsen omdat je dan een herrie krijgt. Viel me zo erg tegen van die case.

--2 Ik zie bij de ene wel en de andere niet, dat er ook een soort extra achter stuk bij zit dat te plaatsen is om de hitte van de videokaart extra af te voeren middels een 12cm fan zit dat er nu wel of niet bij ???