sluiten

Onderzoek Tweakers

Naar het onderzoek

Samsung Galaxy A7 (2018) dual sim Zwart

Specificaties 6" • 2220x1080 • 64GB (uitbreidbaar) - Bekijk alle specificaties

Samsung Galaxy A7 (2018) dual sim Zwart Review

Isra 4 december 2018, 1.042 views Product gekocht

Samsung Galaxy A7 (2018) dual sim Zwart

Slanke telefoon met een mooi scherm en prima camera. Werkt goed met Android auto. Het ontgrendelen met gezichtsherkenning werkt erg snel en goed. Er zit ook een vingerafdruk scanner op. Het toestel houd goed vast. Er zit een snel lader bij. Deze telefoon heeft een hele goede prijs kwaliteit verhouding.

Pluspunten

• Mooi scherm
  • Goeie camera
  • 4GB RAM geheugen
  • 64 GB intern geheugen
  • Dual SIM of extra SD kaart
  • Zeer goede prijs kwaliteit verhouding
  • Ontgrendelen met gezichtsherkenning

Minpunten

• Niet waterdicht
  • Micro USB IPV USB C

Slanke telefoon met een mooi scherm en prima camera. Werkt goed met Android auto in combinatie met een nieuwe Opel Astra.

De telefoon heeft nog een ouderwetse micro USB aansluiting. Dat is echt een misser. USB C is veel handiger omdat je deze op twee manieren kunt aansluiten. Onbegrijpelijk deze keuze.

Het ontgrendelen met gezichtsherkenning werkt erg goed. Vervangt de zes cijferige toegangscode die bij ons verplicht is. Het werkt snel en goed. Er zit ook een vingerafdruk scanner op. Deze is geïntegreerd in de aan/uit knop aan de rechterzijde. Makkelijk te bereiken met je duim. Een prima plek voor de knop alhoewel ik even zat te zoeken voor ik wist hoe het toestel aan moest.

Het is een mooi scherm. Het toestel houd goed vast. De drie camera's aan de achterzijde maken mooie foto's. De combinatie breedhoek en flits werkt niet. Breedhoek kan wel erg makkelijk zijn. De camera software werkt intuïtief en vlot. Er zijn veel opties zoals emoties toevoegen.

Er zit een snel lader bij. Met een half uur zit er alweer 70% in. Ook in de auto laad de telefoon verrassend snel op.

De knoppen aan de onderzijde zijn virtueel. Dat is even wennen maar het geeft een prettige full-screen kijk ervaring met kleine scherm randen.

Deze telefoon heeft een hele goede prijs kwaliteit verhouding.

Heb jij ook een Samsung Galaxy A7 (2018) dual sim Zwart?