1 review

Huawei MateBook D W50F 53010CQB (DE)

Specificaties 14" • 1920x1080 (Full HD) • 256GB • Intel Core i5 - Bekijk alle specificaties

Huawei MateBook D W50F 53010CQB (DE) Review

XiaomiGlobal 5 december 2018, 181 views Product gekocht

Huawei MateBook D W50F 53010CQB (DE)

De Huawei Matebook D is een mooie en robuust gebouwde Ultrabook, welke voorzien is van een mooi mat scherm. SSD en een snelle Intel i5 van de 8e generatie. Dit is een Duits model, welke geen Nvidia GPU aanboord heeft en ( helaas ) voorzien is van een Qwertz toetsenbord.

Pluspunten

• Robuust gebouwd
  • Snelle Intel i5 Processor
  • Vingerafdruksensor
  • Mooi strak design
  • USB-C Poort ( Afgelopen met dure adapters! )

Minpunten

• Touchpad is een beetje wennen ( Voelt stroef aan )
  • Duits Toetsenbord

Ik ben bij een Notebook niet geïnteresseerd of hij goede scores haalt in benchmarks en of hij een snelle of langzame SSD bevat: vooral dat laatste kan mij echt niks interesseren, omdat het mij om de praktijkervaring gaat. Al kan ik wel vertellen welke SSD Huawei in de notebook gezet heeft, namelijk een SanDisk SD9SN8W256G1027.

Of dat goed of slecht is zal mij een worst wezen, want de notebook is gewoon lekker snel en hij is solide gebouwd. Windows 10 vond ik even wennen: maar eerlijkheidshalve heeft Microsoft nu wel echt een gebruiksvriendelijk en modern besturingssysteem neergezet. Enige wat ik een beetje minder vind aan de notebook is het touchpad, dat voelt een beetje stroef aan.

Voor de rest heb ik eigenlijk niet zoveel te melden en daarom besloten om de review kort te houden, omdat het gewoon een goede Ultrabook is en de redactie van Tweakers heeft er al uitgebreid aandacht aanbesteed. Enige verschil is in deze Duitse versie zit geen Nvidia GPU, maar dat mis ik als kiespijn aangezien ik niet game op de notebook :+

Oh en de batterijduur is inderdaad erg goed :)

Heb jij ook een Huawei MateBook D W50F 53010CQB (DE)?

OnePlus 7 Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5