Lenovo V130-14 81HMS00C00 Review

btwil 3 december 2018, 562 views Product gekocht

Lenovo V130-14 81HMS00C00

perfect laptopje voor netflix en ziggogo. Installatie ging vlekkeloos. start snel op met ssd, geeft op grote externe monitor en op eigen scherm mooi 1920 x 1080 beeld.

Pluspunten

• 1920x1080 mooi scherm,
  • ssd snelle opstart
  • erg goedkoop

Minpunten

• voelt erg plastic

helemaal prima. Licht dingetje. Erg plastic maar dat is logisch. kan geen negatief punt verzinnen. Voor echt werk in office enzo is die 4GB denk ik wat weinig maar is uitbreidbaar tot 12 GB

Heb jij ook een Lenovo V130-14 81HMS00C00?

14" 1080p scherm (al is het geen IPS, wat logisch is) voor 300 euro is al best wow.
Ook leuk dat er een SSD inzit.

Dit lijkt me geen slechte laptop voor iemand die niet veel doet behalve foto's/video's kijken en wat nieuws lezen. Ook zoals je zegt kun je die 4GB ook naar 8 of 12 uitbreiden.

Hoe ervaar je de laptop tot nu toe en wat doe je dan zoal? :)
Alleen ziggogo en netflix. Werkt nog steeds uitstekend. (zonder geheugen uitbreiding)

OnePlus 7 Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5