Denon HEOS Bar

Specificaties Soundbar met 4x HDMI-in - Bekijk alle specificaties

Denon HEOS Bar Review

heip 2 december 2018, 582 views Product gekocht

Denon HEOS Bar

Nadat ik twee Heos 5 speakers in stereo had staan, kon deze aankoop niet uitblijven. Wat een geluid komt er uit de HEOS bar en - subwoofer.

Pluspunten

• Hoge kwaliteit
  • Veel aansluitmogelijkheden
  • Integratie andere speakers
  • Eenvoudige installatie

Minpunten

Geluidskwaliteit Score: 5
Zoals gezegd wilde ik een 5.1 draadloze surround oplossing hebben. Dus naast mijn HEOS 5 stereo speakers ook de HEOS Bar en HEOS Subwoofer aangeschaft. Black Friday en een mooie aanbieding bij Foka Rotterdam (beide voor 999 euro).

Op Zondag email gestuurd om te reserveren, binnen 2 minuten antwoord. Ik erheen vanuit omgeving Breda, parkeren voor de deur. Binnen netjes geholpen, parkeerbon betaald door Foka en naar huis om te in stellen (hoef ik niet te wachten op mijn spullen).

Het kosten wat moeite om de subwoofer te updaten via bedraad netwerk, maar na een 2e opstart via tablet ging het daarna vlot (zal wel aan oude smarthpone hebben gelegen). Verder ging de installatie en bediening met de HEOS app eenvoudig.

De soundbar en subwoofer zijn via de HEOS app eenvoudig te koppelen. Het geheel werkt via het draadloze netwerk. Het geluid is bijzonder goed, zowel bij films als muziek.

Op de soundbar zitten naast een HDMI-uitgang ook vier HDMI-ingangen. Er zitten verder veel aansluitmogelijkheden waaronder ook bluetooth en USB. Het aansluiten van randapparatuur op de HEOS Bar zorgt ervoor dat je kunt luisteren naar Dolby TrueHD en DTS HD Master Audio (tevens Hi-Res muziek files speelt ie probleemloos af).

Je kunt de bar op twee manieren aan de muur bevestigen of gewoon plat op je meubel leggen. De twee kleine meegeleverde pootjes heb ik onder de bar geplaatst. Daarnaast is het design van de HEOS bar stijlvol en netjes.

In de toekomst plaats ik hem denk ik tegen de muur achter mijn TV, want de bar is groot van formaat.

Heb jij ook een Denon HEOS Bar?