Merkloos 256MB PC2700 DDR SO-DIMM Review

AlcwinNewbie 22 januari 2006, 413 views

Merkloos 256MB PC2700 DDR SO-DIMM

Pluspunten

• Prestatieverhogend, stabiel, kwalitatief uitgevoerd

Minpunten

• Geen tot nu toe

Stabiliteit Score: 3
Goede prijs kwaliteitverhouding die mijn Acer Travelmate 2200 eindelijk snelheid heeft gegeven en ervoor heeft gezorgd dat mijn laptop eindelijk een goede vervanging voor mijn PC is geworden. Het product heeft er voor gezorgt dat mijn laptop stabieler, sneller en betrouwbaar geworden is. Het product is simpel te installeren en werd ook metteen goed herkend en was direct operationeel.:-)

Heb jij ook een Merkloos 256MB PC2700 DDR SO-DIMM?