Tweakers zegt: 5,5

Fallout 76, Windows

Specificaties PC • Actie, Bouw, RPG, Shooter - Bekijk alle specificaties

Fallout 76, Windows Review

johan501 30 november 2018, 250 views Product gekocht

Fallout 76, Windows

Helaas heeft Bethesda een game uitgebracht die alleen voor online is en vol met fouten. Langzamerhand worden die fouten wel opgelost.

Pluspunten

• Goede prestaties
  • Zelf nog niet heel veel bugs tegen gekomen

Minpunten

• Bugs
  • Game freezes
  • Online
  • Te weinig verhaal
  • Onduidelijk

Gameplay Score: 2
Beeld Score: 3
Geluid Score: 4
Besturing Score: 3
Replaywaarde Score: 3
Stabiliteit Score: 3
Zelf heb ik gemixte gevoelens. Aan de ene kant vind ik het geweldig, ik speel wel altijd solo. Maar aan de andere kant is het saai en zit er geen goed verhaal in.

Het spel draai perfect op mijn game pc. Over de 70fps in 1440p met GTX 1070, Ryzen 5 2600 overklokt naar 3,9GHz en 16GB DDR4 RAM.

Ik vind het niet slecht, maarja een voldoende? Eigenlijk er tussenin als dat kon.
Voor nu zou ik het nog niet aanraden ookal vind ik het zelf persoonlijk wel leuk, maar niet geweldig zoals Fallout 4.

Bethesda moet echt nog heel wat gaan veranderen voor ik dit spel kan aanraden.

Heb jij ook een Fallout 76, Windows?

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Gamescom 2019