Conceptronic Usb Multimedia Keyboard Review

jaapgvk 7 april 2010, 1.199 views

Conceptronic Usb Multimedia Keyboard

Pluspunten

• plug&play
  • platte layout met laptoptoetsen
  • makkelijk door te breken wanneer de irritatiegrens bereikt is

Minpunten

• niet op te typen

Dit is bij verre het slechtste toetsenbord dat ik ooit heb gebruikt.

Ik ben al jaren een trouwe logitech koper en nadat mijn dinovo edge defect was geraakt was ik op zoek naar een soortgelijk plat toetsenbord, alleen dan een stuk goedkoper. Eerst kwam ik uit op de logitech ultra-x maar toen zag ik dit conceptronic toetsenbord staan met schijnbaar dezelfde functionaliteit voor maar een tientje. Naïef als ik was verwachte ik dat het maken van een fatsoenlijk toetsenbord niet al te moeilijk moest zijn en bestelde hem. Nou dat heb ik geweten.

Het typen op dit bord is echt een hel. Als je een toets ook maar een beetje scheef raakt gaat hij ontzettend stroef en slaat hij de letter in de meeste gevallen gewoon niet aan. Eerst dacht ik dat het wellicht de nieuwigheid moest zijn dus ben ik de hele dag stug door blijven typen. Aan het einde van de dag was ik echter zo gefrustreerd dat ik het bord door de midden heb gebroken en weggegooid om eventueel leed voor toekomstige gebruikers te voorkomen.

Dit review typ ik op de meteen daarna bestelde ultra-x wat echt een godsgeschenk is vergeleken met de conceptronic.

Meer woorden wil ik niet aan dit bord vuilmaken. Mijn advies: niet kopen! :P

Heb jij ook een Conceptronic Usb Multimedia Keyboard?

hahahaha!

Mooi verhaal
Haha geweldig ;)

Waardeloos ding, maar je had hem ook gewoon terug kunnen brengen. Alhoewel dit wel veel leuker is natuurlijk. :z
Hihi.

Als dit niet de beste review is van 2010 dan weet ik het ook niet meer!

Veel plezier met je Ultra-x :D
Briljante review:) Ik heb de ultraX zelf ook en dat is idd een heilig keyboard. Wil voorlopig geen andere meer:)
Eindelijk weer eens een review waar je wat aan hebt, 5 sterren :P
haha, leuk zeg :+

ik denk dat je aan het kapotmaken van het toetsenbord meer plezier heb beleefd dan aan het typen erop }>
En het is wel mooie verspilling, terwijl je er iemand anders misschien nog blij mee had kunnen maken.
Van zo'n toetsenbord worden weinig mensen blij hoor. :9
Tja, er zijn genoeg mensen die geen superdeluxe toetsenbord nodig hebben. Veelal kan men nog niet eens fatsoenlijk blind typen. Dan vind ik het verspilling om het toetsenbord gewoon doormidden te breken.

En het is dan nog erg dat sommige mensen hier hem voor belonen door een hoge waardering te geven aan de review terwijl de review op zich maar één ster waard is.
</zaagmodus>
WOOHOO! eindelijk een toetsenbord waarvan de spatiebalk niet los gaat zitten, maar die gewoon door midden breekt! die ga ik kopen!