Sennheiser HD 600 Grijs, Zwart Review
Gekocht als 'deal' voor €240.
Vergeleken met mijn Fidelio X2, redelijk warm geluid met iets minder bass, mindere soundstage en mindere imaging, wel strakkere details, vooral in de mids/treble.
Hij staat bekend als een strakke reference koptelefoon, daar kan ik me goed in vinden!
Goede aanvulling aan mijn collectie!
Pluspunten
Natuurlijk het geluid, dynamiek, soundstage, detail etc Geen last van sibilance/scherpe hoge tonen maar wel uitstekende treble Comfort, is best licht, de kussentjes op de schelpen/band zitten lekker ondanks dat het geen luxe memory foam is Ziet best goed uit ondanks dat het goedkoop plastic is!
Minpunten
De kabel, in deze prijsklasse verwacht je meer + de connectors zijn proprietary Zit nogal STRAK in het begin, duurt even voordat hij lekkerder begint te zitten (met behulp van beetje bij beetje stretchen) De bouwkwaliteit, op zich niets mis met plastic, maar er is veel ruimte voor verbetering De prijs, ondanks dat dit een legendarisch ding is toch niet makkelijk om zomaar de koop te rechtvaardigen
Eindoordeel
Beoordeel deze review:
Heb jij ook een Sennheiser HD 600 Grijs, Zwart?
Deel je ervaringen en help andere tweakers!