Sony WH-CH700N (Zwart)

Specificaties Over-Ear zonder bediening - Bekijk alle specificaties

Sony WH-CH700N (Zwart) Review

RobbyBoy12345 27 november 2018, 4.034 views Product gekocht

Sony WH-CH700N (Zwart)

Een zeer goeie koptelefoon voor niet al teveel geld! Lees de hele review voor mijn ervaring.

Pluspunten

• Accu
  • Bluetooth range
  • Geluidskwaliteit
  • Sony app

Minpunten

• Noice canceling

[b]Aankoop[\b]

Ik heb op 26 september deze Sony koptelefoon voor €119,- gekocht bij de mediamarkt.

Ik had eerst ook al een koptelefoon van sony (met kabel)

En die beviel mij echt goed maar door een ongeluk werd het niet veel beter en hij was wel aan het versleten dus ik dacht.
Laat ik een nieuwe koptelefoon kopen maar wel met bluetooth omdat ik dat toch prettiger vind.

Zat erg te twijfelen tussen een senheiser koptelefoon (met noice canceling) maar de draag confort was niet zo goed en toen zag ik een andere sony koptelefoon (mdr serie) en die was opzich wel oke maar niet helemaal, en ik wou niet echt een vermogen uitgeven.
Toen zag ik deze liggen en na veel getest ben ik toch voor deze gegaan.

Helemaal geen spijt

Ik heb echt 2 punten wat er echt uitspringt waardoor ik echt geen spijt heb!

Het geluid bijvoorbeeld, dat is gewoon goed zeker met de Sony app kan je een EQ instellen waardoor je gewoon je eigen sound mee kan maken.
Ik luister vooral Rock en HardRock dus hoge tonen zijn belangrijk en dat is met deze Sony-WH-CH700N gewoon goed!

Het 2e punt wat er uitspringt is de accu op de doos staat 35 uur als ik mij niet vergis en daar komt die zeker wel aan.
Ik gebruik mijn koptelefoon iederedag zeker wel een paar uur en sinds dat ik hem heb gekocht dus 26 september, heb ik hem maar 4 of 5x opgeladen omdat die in het rood stond (25%>)
Dus daar ben ik echt super tevreden mee, en als die leeg gaat kan ik gewoon met het meegeleverde kabeltje gewoon nogsteeds gebruiken alleen dan zonder NC (Noice canceling) maar dat maakt niet zoveel uit want ik ben daar niet echt tespreken over.

Noice canceling

Het zit erop en het doet wel wat maar vergeleken met de Sony WH-H700N is die gewoon niet goed!
Oke, een koptelefoon van €120,- kan je niet vergelijken met een koptelefoon van €200,-+ maar ja, het werkt wel iets maar niet echt super ofzo, als er een verzie was zonder NC voor €80,- of €90,- dan zou ik die nog wel kunnen overwegen.
Het is leuk dat het erop zit maar niet echt super speciaal.
Als je echt een koptelefoon zoekt waar noice canceling echt goed is, dan zou ik persoonlijk voor een Sony WH-1000x3 gaan.
Ik kies deze dure variant want die vind ik lekkerder zitten als de WH-H900N zelf deze WH-CH700N vind ik lekkerder zitten dan de WH-H900N.

Heb jij ook een Sony WH-CH700N (Zwart)?