Asus K8V SE Deluxe Review

Gamefreak64 21 januari 2006, 666 views

Asus K8V SE Deluxe

Pluspunten

• Overclocken
  • Features
  • Stabiel
  • bijna alles

Minpunten

• drivers

Layout Score: 4
Ik heb dit moederbord nu lopen i.c.m AMD Athlon 64 3700+.
Dit werkt uiterst stabiel en heb tot nu toe nergens problemen mee
Het enigste nadeel vind ik : drivers, drivers voor LAN waren niet op cd te vinden? Heb deze via een andere pc moetten downloaden en via diskette moetten installeren:)
Verders loopt het moederbord stabiel,ook als je hem overclocked (wat makkelijk gaat)
Draait nu al 2 weken @ 2.70 ghz (!)
Veel aansluit mogelijkheden,zoals standaard 4x usb .. 2x firewire .. en ook mogelijkheid voor front usb+audio.
4x SATA
4x PATA
Gigabit LAN
5.1 sound onboard

Kort samen gevat:

Goedkoop,stabiel en net moederbordje voor redelijk prijs!

Setup:

NEC Dual Layer dvd-writer
80 gb HDD .. Maxtor Diamond8
Sapphire Radeon 9600xt @ 256,DVI, TV-out
X-Gear 666k Black,450w .. neon etc etc

Heb jij ook een Asus K8V SE Deluxe?

Heb zelf dit mobo ook, maar ik had gewoon de LAN-drivers op de cd. Geen probleem!
Vreemd dat je ze er niet bij had?