Motorola One Zwart

Specificaties 5,9" • 1520x720 • 64GB (uitbreidbaar) - Bekijk alle specificaties

Motorola One Zwart Review

jwvisserNewbie 19 november 2018, 1.165 views Product gekocht

Motorola One Zwart

Zeer goede smartphone met, gezien zijn prijs, uitgebreide features (nfc, finger print scanner). Geen gedeelde sim/micro-sd. Nagenoeg geen bloatware. Reageert vlot en heeft voldoende opslagruimte. Scherm helder en goed te lezen vanaf verschillende inkijkhoeken. De adaptieve verlichting reageert niet altijd correct.

Pluspunten

• Prima prestaties
  • Prima scherm
  • Goede batterij
  • Snel opladen
  • Geen gedeelde sim/xdcard
  • NFC, Finger Print Sensor

Minpunten

• Adaptieve schermverlichting
  • USB C aansluiting voelt niet heel stevig aan
  • Ontvangst binnenhuis van mobiel netwerk

Ik was een zeer tevreden gebruiker van de motorola moto 5gs. Dit is een goed gebouwde smartphone met voor mij voldoende snelheid en opties (nfc, finger print sensor). Er was eigenlijk maar 1 ding waar ik niet helemaal blij mee was, de beperkte opslag van 32 GB die niet uitgebreid kan worden als je 2 simkaarten wil gebruiken. De motorola one heeft die beperking niet, specifiek daarom heb ik deze telefoon aangeschaft. Het is een uitstekend toestel voor dagelijks gebruik. Het toestel is goed gebouwd, alleen de USB C aansluiting voelt niet helemaal stevig aan. De batterij is snel opgeladen en gaat lang mee. Het scherm is uitstekend te lezen vanaf alle mogelijke inkijkhoeken. De adaptieve verlichiting heeft echter af en toe moeite zich aan te passen aan de omstandigheden. Wat me wel opvalt, is dat de motorola 5gs binnenshuis beter mobiel bereik had dan de motorola one. Al met al, een zeer goed toestel voor een goede prijs.

Heb jij ook een Motorola One Zwart?

Nice phone I think it will be better than iPhone