Samsung SpinPoint P120 SP2504C, 250GB Review

artacis 21 januari 2006, 470 views

Samsung SpinPoint P120 SP2504C, 250GB

Pluspunten

• zeer stil

Minpunten

• word redelijk warm (niet heet!)

Ik heb er 2 gekocht, A omdat ik extra ruimte nodig had ;) , en B omdat ik helemaal horensdol werd van de herrie van mijn Maxtors.

De Samsung Spinpoint zijn echt zeer stille schijven, ik hoor ze alleen bij opstarten en een enkel keertje bij het wegschrijven van bijvoorbeeld een grpte image file. Wil je een stille schijf, dan moet je deze zeker overwegen! Het enige geluid dat ik nu nog hoor zijn mijn 8 cm casefans (die op een lager toerental draaien dan gebruikelijk is).

Ik zou er wel rekening mee houden dat de spinpoint toch een behoorlijke temperatuur behaalt, zeker als je er twee dicht bij elkaar plaatst (zoals bij mij het geval is), is een casefan aan te bevelen.

Heb jij ook een Samsung SpinPoint P120 SP2504C, 250GB?

Kun je temps nog even vermelden? Op GoT lees ik dat mensen heel verschillende gedachten hebben over temps.
Hallo ,
heb je de FX5700 nog te koop.
Moet het kosten met porto.

Groet
Alfred Valk