Trust Urban Primo Powerbank 12500mAh

Trust Urban Primo Powerbank 12500mAh Review

traibergen 18 november 2018, 328 views Product gekocht

Trust Urban Primo Powerbank 12500mAh

Voor de prijs is het een hele goede powerbank met wat minpuntjes.

Pluspunten

• Snellaadpoort
  • Twee aansluitingen

Minpunten

• Laadindicatielampjes veel te fel
  • Geen meegeleverde lader

De powerbank zit in een mooi doosje. Bijgeleverd zijn twee hele korte micro-usb kabeltjes. Er zit helaas geen oplader aanwezig maar dit is ook te verwachten voor de prijs. De powerbank is al gedeeltelijk opgeladen bij aankoop.
Je kan de powerbank opladen via je computer maar ik raad aan je telefoonlader te gebruiken. Dit gaat een stuk sneller.
Op de powerbank zitteen vier blauwe ledlampjes die het laadniveau aangeven. Deze lampjes zijn helaas veel te fel. In het donker verlichtten ze mijn hele slaapkamer wat erg irritant is als je de powerbank in het donker oplaad.
Ik raad deze powerbank zeker aan. De powerbank kost maar 20 euro, op het moment van schrijven, en is zeker waar voor je geld.

Heb jij ook een Trust Urban Primo Powerbank 12500mAh?