eufy RoboVac R500

Specificaties Robot-stofzuiger met 100 minuten batterijduur - Bekijk alle specificaties

eufy RoboVac R500 Review

Brabander69Newbie 16 november 2018, 299 views Product gekocht

eufy RoboVac R500

Mooie, goeie en efficiënte stofzuiger die ook nog redelijk betaalbaar is. Nu een kleine 2 maanden in gebruik. Goed en makkelijk in te stellen via de afstandsbediening en rijdt nu elke nacht om 03:15 bij mij een rondje.

Pluspunten

• tijdschema in te stellen via afstandsbediening
  • geluidsarm
  • maakt zeer goed schoon ook op tapijt en gaat makkelijk over drempels
  • gaat zeer precies langs muren en opstakels

Minpunten

• niet in te stellen via app

Hij maakt weinig geluid dus op de eerste verdieping horen we er niets van. Ik heb onder tegelvloer en boven overal vloerbedekking (kortpolig). Met beide vloeren heeft hij geen moeite. Als ik in de ochtend zie hoeveel stof en rotzooi er in het bakje zit dan neemt hij veel mee. Ook kan hij met zijn hoogte van iets meer dan 7 cm onder de kasten en het bankstel. De kinderen gebruiken hem ook op hun kamers dus er wordt vaker gestofzuigd dan voorheen. Wel schoenen en kabels opruimen hij kan zich vastrijden in de veters van de schoenen.
Extra onderdelen zijn bv via e bay makkelijk te bestellen en goedkoop in aanschaf.
Hij rijdt kriskras rond en lijkt dan geen structuur of logica qua route te hebben. Door het dagelijkse gebruik neemt hij vrijwel alles mee en ligt er zelden meer stof of vuil op de grond. Doordat dochter en vrouw zeer lange haren hebben moet de robovac dagelijks schoongemaakt worden wat een makkelijk en snel klusje is. Een handige tool wordt bijgeleverd. Wat ons betreft een aanrader !!

Heb jij ook een eufy RoboVac R500?