MSI GE72 2QC(Apache)-210BE

Specificaties 17,3" • 1920x1080 (Full HD) • 1,256TB • Intel Core i7 - Bekijk alle specificaties

MSI GE72 2QC(Apache)-210BE Review

DaanH1392Newbie 15 november 2018, 108 views Product gekocht

MSI GE72 2QC(Apache)-210BE

Zie hier mijn critische mening op deze laptop. Ik heb deze laptop 2,5 jaar geleden gekocht en ben door enkele dingen geirriteerd. Versta me niet verkeerd, het is een laptop die een redelijke prestatie kan leveren. Maar de minpunten wegen toch wel fel door.

Pluspunten

• 4K display
  • Games spelen vlot

Minpunten

• Batterij extreem slecht (ong. 1uur)
  • Heel snel heel warm
  • Koeling zeer luid
  • Mousepad te klein en niet echt aangenaam in gebruik
  • Onverstaanbare microfoon
  • Slechte camera
  • Luidsprekers gaan niet erg luid
  • Buigt beetje door en voelt niet heel kwalitatief aan

Beste lezers,

Zie hier mijn critische mening op deze laptop.

Zoals u ziet heb ik erg veel minpunten. Ik zou deze laptop dus niet opnieuw kopen. Als ik een YouTube video op full screen wil zetten, dan duurt dit een volle seconde. Dit kan ook zijn omdat mijn laptop al 3 jaar is, maar als ik een laptop van deze prijsklasse koop verwacht ik toch nog goede prestaties na 3 jaar. Ik ben ook niet van plan van om de haverklap een nieuwe laptop te kopen.

Als ik csgo speel krijg ik regelmatig het blue screen of death te zien, ik heb geprobeerd om hier een oplossing voor de vinden maar dit ging mijn verstand te boven. Een gaming laptop die niet csgo aankan zonder te prutsen met microsoft enz. vind ik geen klantvriendelijke gaminglaptop. Dit is evt te wijten aan het feit dat deze laptop heel warm wordt (Ik verbrand "bijna" mijn vingers). Ook als ik mijn koelsysteem op volle toeren laat draaien, dit is bijna niet aan te horen zonder headset ( extreem luid). :(

Toen ik de laptop pas had kon ik ook niet mijn 2 vingers gebruiken om te scrollen, dit zou toch basis moeten zijn? Na eventjes zoeken vond ik dit terug tussen instellingen en nu lukt het dus wel. Al vind ik dat de mousepad toch groter mocht zijn.

Als ik met vrienden skype, dan MOET ik een headset gebruiken anders kunnen ze me NIET verstaan. Het lijkt dan alsof ik 20m van mijn laptop verwijdert ben terwijl ik er gewoon een halve meter van zit...

Ik heb ook een oude MacBook Air die ondertussen 6 jaar oud is en vind het veel aangenamer om met deze MacBook te werken. :)

M.v.g.
Houben Daan

Heb jij ook een MSI GE72 2QC(Apache)-210BE?