HP Pavilion 15-cs0960nd

Specificaties 15,6" • 1920x1080 (Full HD) • 1,128TB • Intel Core i5 - Bekijk alle specificaties

HP Pavilion 15-cs0960nd Review

AngeliquevdNewbie 15 november 2018, 334 views Product gekocht

HP Pavilion 15-cs0960nd

Goede prijs/kwaliteit verhouding doet precies wat ik ervan verwachtte. Mooie snelle laptop. Fijne middenklasser.

Pluspunten

• verlichte toesten
  • makkelijk mee te nemen
  • snel

Minpunten

• nog geen

De laptop was binnen 5 minuten ge√Źnstalleerd. Een mooi formaat. handzaam. Het scherm vond ik eerst wat flets maar na aanpassing in de NVIDEA instellingen en de helderheid is hij nu veel beter. De verlichte toesten zijn erg fijn zeker nu het zo vroeg donker is. Duidelijke toetsen heel gebruikersvriendelijk. De snelheid is goed ik heb een office 365 abonnement en powerpoint werkt lekker snel. Fijn de SSD schijf waardoor alles sneller start. Ook fotobewerking gaat lekker snel.

Heb jij ook een HP Pavilion 15-cs0960nd?

OnePlus 7 Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5