LG OLED55C8PLA Zwart

Specificaties 55" • Ultra HD • OLED • HDR • 1 tuner • 120Hz - Bekijk alle specificaties

LG OLED55C8PLA Zwart Review

PFlaton 14 november 2018, 289 views Product gekocht

LG OLED55C8PLA Zwart

Een prachtige televisie. Kan nu al niet meer terug naar 1080p

Pluspunten

• Kleurweergave
  • Dunne bezels
  • Geluid

Minpunten

• Flinke investering

Met een verhuizing als excuus deze tv gekocht via een prima deal bij FOKA.
Zodra de tv aangaat zonder enige instellingen te wijzigen is er sprake van een WOW moment. De kleuren spatten van het scherm af en voor het eerst zie ik dat zwart echt zwart kan zijn. Aansluiten van apparaten is een fluitje van een cent, veelgebruikte apps zoals netflix en plex doen het prima. De voorgeprogrameerde instellingen en keuzes zijn voor mij prima.
In combinatie met de xbox one x is voor mij 4k een daadwerkelijke upgrade waarvan ik nog vele jaren plezier van ga hebben

Heb jij ook een LG OLED55C8PLA Zwart?