Ubiquiti EdgeRouter X

Specificaties Geen WiFi • 5-poorts switch (max 1Gbps) - Bekijk alle specificaties

Ubiquiti EdgeRouter X Review

niels567 13 november 2018, 623 views Product gekocht

Ubiquiti EdgeRouter X

Perfecte router point die net wat meer kan en beter is dan consumenten-spul. Echt en verademing. Tegelijkertijd is de configuratie (met hulp van YouTube) niet te moeilijk en prima te doen.

Pluspunten

• Klein
  • Super veelzijdig

Minpunten

• Voeding-adapter wat fragiel

Beheerbaarheid Score: 4
In eerste instantie heb ik deze gekocht om als IpSec VPN server te laten werken (zodat ik vanuit een dubieus koffiebarretje een VPN met thuis kan maken). Dat werkt prima. Er zijn 1001 YouTube filmpjes en tutorials die je uitleggen hoe dat moet.

Later heb ik er nog een gekocht om te gebroken als router voor (een soort van) LAN party. En ook dat werkt perfect.

Het is een fijn apparaat wat super veel kan. Configuratie is (ook voor niet nerds) prima te doen. Zolang je maar de tijd neemt:)

Heb jij ook een Ubiquiti EdgeRouter X?