sluiten

Onderzoek Tweakers

Naar het onderzoek

Xiaomi Mi Mix 2S (6GB ram, 64GB opslag) Zwart

Xiaomi Mi Mix 2S (6GB ram, 64GB opslag) Zwart Review

ryndemum 13 november 2018, 933 views Product gekocht

Xiaomi Mi Mix 2S (6GB ram, 64GB opslag) Zwart

High end telefoon voor weinig geld (amazon.de). Super design, erg snel, zeer gebruiksvriendelijk. Laat hier en daar steekjes vallen op het gebied van software maar niks dat stoort in dagelijks gebruik.

Pluspunten

• Dual camera
  • Scherm
  • Geen notch
  • Extreem snel
  • Case meegeleverd

Minpunten

• Geen 3,5 mm jack
  • Geen SD slot
  • Software verbetering kunnen worden gemaakt

Ik heb veel gelezen over dat de telefoon een licentie mist om Netflix, YouTube en andere streamingsdiensten in HD af te spelen. Dit is niet waar! Zowel YouTube als Netflix zijn te bekijken in Full HD!

Dit is mijn eerste telefoon met dual camera en het bevalt mij goed. De foto's van mijn oude Xperia Z5 vallen in het niets, ook al beloofd Sony erg veel van zijn telefoon camera's.

De selfie camera zit onderop wat vervelend kan zijn. Het idee is dat men de telefoon op de kop houdt om selfies te maken, echter resulteert dit bij Snapchat in ondersteboven gemaakte foto's. Persoonlijk gebruik ik de selfie camera niet, wat mij betreft kan deze weggelaten worden.

Mist de 3,5mm jack wat enorm vervelend kan zijn. Er wordt wel een adapter meegeleverd om alsnog gebruik te maken van 3,5mm jack oortjes. De 3,5mm jack op mijn Xperia was al tijden defect waarop ik alleen maar bluetooth oortjes gebruikte. Ik ben alleen bang dat alle merken de overstap gaan maken op geen 3,5mm jack dus we moeten er maar aan wennen, helaas.

Ik vind een notch niet erg lelijk, zelf stukken mooier dan de bezels van een Xperia Z5. Maar dit is toch wel een stuk mooier, geen notch en smalle bezels.

Ik ben erg tevreden over dit product!

Heb jij ook een Xiaomi Mi Mix 2S (6GB ram, 64GB opslag) Zwart?