Anysee E30C Plus Review
goeden dag .ik ben in het bezit ven de anysee30 c,ik draai op xp prof maar hij deed het niet,geinformeerd daarna een update van de video kaart en alles was er tot grote tevredenheid.met de nieuwste update van anysee kijk ik naar een geweldige tv op de pc.(ik woon in harderwijk en daar hebben ze de cai dus dvb c)
Minpunten
geen
Eindoordeel
goeden dag .ik ben in het bezit ven de anysee30 c,ik draai op xp prof maar hij deed het niet,geinformeerd daarna een update van de video kaart en alles was er tot grote tevredenheid.met de nieuwste update van anysee kijk ik naar een geweldige tv op de pc.(ik woon in harderwijk en daar hebben ze de cai dus dvb c)
Beoordeel deze review:
