Edifier S1000DB (Bruin, Zwart)

Specificaties 2.0 Boekenplank speaker met 60W vermogen - Bekijk alle specificaties

Edifier S1000DB (Bruin, Zwart) Review

King Axper 8 november 2018, 662 views Product gekocht

Edifier S1000DB (Bruin, Zwart)

Prachtige set, en een DAC maakt het af!

Pluspunten

• Prachtige klanken
  • Krachtige bass
  • Prijs/kwaliteit
  • Mooi design
  • Makkelijk aan te sluiten
  • Bluetooth mogelijkheid
  • Gemakkelijk te bedienen met een afstandbediening

Minpunten

• Geen volume indicatie
  • Zwaar
  • Beklag van de buren

Muziekweergave Score: 5
Film/gameweergave Score: 5
Basweergave Score: 5
Mid- en hoogweergave Score: 5
Ik had er echt nood aan een nieuwe audio setup. De standaard PC speakers die ik had waren echt niet meer van deze tijd. Dus dacht ik om een nieuwe PC speakers aan te schaffen.

Met een budget van max. 500€ kwam ik zeer snel bij Edifier S1000DB terecht en aangezien dat ik nog wat extra budget over had dacht ik om ook een DAC aan te schaffen voor een beter audio output. En ik raad iedereen aan om sowieso een DAC of een Externe audiokaart aan te schaffen voor een beter geluidskwaliteit.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ik heb deze, prachtige active bookshelf speakers van Edifier, aantal dag geleden ontvangen samen met Cambridge Audio DacMagic 100 (DAC).

Combinatie van de speakers samen met een zeer goed prijs/kwaliteit DAC van Cambridge Audio is gewoon top!

Edifier S1000DB heeft een prachtige geluidskwaliteit en een zeer krachtige bass output.
Prijs kwaliteit is dit een top keuze, zo heb je nog budget over voor een DAC of een externe audiokaart.

Ik ben zeer blij met mijn keuze en ik zeg "money well spent".

Het enigste nadeel, mijn buren zullen vaak klagen over het muziek dat te luid staat 8-)

Heb jij ook een Edifier S1000DB (Bruin, Zwart)?

Zijn de zijkanten van deze speakers van ècht hout? Mijn Edifier R1280T's zijn van imitatiehout namelijk (plastic met een houtwrap erover)
Het is echte hout (net gecontroleerd). Indien het imitatiehout zou geweest zijn zou ik ook wel teleurgesteld zijn, zeker voor deze prijsklasse.
Heb je de speakers nog steeds? Bevallen ze nog?
Speakers heb ik nog steeds en ze zijn nog steeds fantastisch. _/-\o_
Goed om te horen. Die van mij komen één dezer dagen binnen van Amazon.de voor €230. Ik kan trouwens ook een S2000PRO setje krijgen voor €320,-. Zou dat wat zijn?
Daar kan ik je spijtig genoeg geen antwoord opgeven, ik ken S2000PRO niet zo goed om het aan te raden :)
Ik heb het toch bij de S1000DB gehouden. Ze staan nu al in mijn woonkamer. Heerlijke set :)
Top aankoop

[Reactie gewijzigd door King Axper op 31 december 2019 06:32]