1 review

Specificaties 2.0-kanaals met 80W versterker - Bekijk alle specificaties

Sabaj A3 Review

Joris98 7 november 2018, 198 views Product gekocht

Sabaj A3

Perfecte versterker voor aan te sluiten op de pc, door zijn kleine formaat neemt hij niet teveel plaats in en hij biedt toch goede geluidskwaliteit.

Pluspunten

• Klein
  • Goed geluid
  • Veel aansluitmogelijkheden
  • Bouwkwaliteit

Minpunten

• Geen

Geluidskwaliteit Score: 4
Voor op mijn studentenkamer zocht ik een kleine versterker die ik kon gebruiken in combinatie met mijn pc zodat ik deze kon aansluiten op mijn boston acoustics A25.

Deze versterker voldeed aan al mijn noden. Hij heeft verschillende aansluitmogelijkheden (Aux, USB, Spdif en bluetooth) waardoor je met elk apparaat verbinding kan maken. Daarnaast is er ook een afstandbediening bijgeleverd.

Ik was al een tijdje op zoek naar een compacte versterker met veel aansluitmogelijkheden en een afstandbediening, maar deze zoektocht was niet zo eenvoudig. Na lang zoeken ben ik dan bij deze Sabaj A3 uitgekomen die aan alles voldeed en dit ook nog tegen een zeer goede prijs.

Ik was echter nog meer verbaasd over de geluidskwaliteit dat dit apparaat biedt. In combinatie met een fatsoenlijke set boekplankspeakers is deze versterker onklopbaar in deze prijsklasse!

Heb jij ook een Sabaj A3?