Sabaj A3 Review
Perfecte versterker voor aan te sluiten op de pc, door zijn kleine formaat neemt hij niet teveel plaats in en hij biedt toch goede geluidskwaliteit.
Pluspunten
Klein Goed geluid Veel aansluitmogelijkheden Bouwkwaliteit
Minpunten
Geen
Eindoordeel
Voor op mijn studentenkamer zocht ik een kleine versterker die ik kon gebruiken in combinatie met mijn pc zodat ik deze kon aansluiten op mijn boston acoustics A25.
Deze versterker voldeed aan al mijn noden. Hij heeft verschillende aansluitmogelijkheden (Aux, USB, Spdif en bluetooth) waardoor je met elk apparaat verbinding kan maken. Daarnaast is er ook een afstandbediening bijgeleverd.
Ik was al een tijdje op zoek naar een compacte versterker met veel aansluitmogelijkheden en een afstandbediening, maar deze zoektocht was niet zo eenvoudig. Na lang zoeken ben ik dan bij deze Sabaj A3 uitgekomen die aan alles voldeed en dit ook nog tegen een zeer goede prijs.
Ik was echter nog meer verbaasd over de geluidskwaliteit dat dit apparaat biedt. In combinatie met een fatsoenlijke set boekplankspeakers is deze versterker onklopbaar in deze prijsklasse!
Deze versterker voldeed aan al mijn noden. Hij heeft verschillende aansluitmogelijkheden (Aux, USB, Spdif en bluetooth) waardoor je met elk apparaat verbinding kan maken. Daarnaast is er ook een afstandbediening bijgeleverd.
Ik was al een tijdje op zoek naar een compacte versterker met veel aansluitmogelijkheden en een afstandbediening, maar deze zoektocht was niet zo eenvoudig. Na lang zoeken ben ik dan bij deze Sabaj A3 uitgekomen die aan alles voldeed en dit ook nog tegen een zeer goede prijs.
Ik was echter nog meer verbaasd over de geluidskwaliteit dat dit apparaat biedt. In combinatie met een fatsoenlijke set boekplankspeakers is deze versterker onklopbaar in deze prijsklasse!
Beoordeel deze review:
Reacties (2)
Eens!
Prima versterker !
Gebruik m voor bluetooth, vanaf m'n lap naar boxen.
Uitstekend geluid, 9 geluidsinstellingen, bas en treble bij te regelen.
Geluid meeer dan genoeg (te hard) voor mijn woonkamer van 4x5.
Heeft geen hoofdtelefoon uitgang, dus dat moet ik doen rechtstreeks van de apparaten
Prima versterker !
Gebruik m voor bluetooth, vanaf m'n lap naar boxen.
Uitstekend geluid, 9 geluidsinstellingen, bas en treble bij te regelen.
Geluid meeer dan genoeg (te hard) voor mijn woonkamer van 4x5.
Heeft geen hoofdtelefoon uitgang, dus dat moet ik doen rechtstreeks van de apparaten
eens.
Prima apparaat !
Heb 'm een paar jaar, gebruik 'm voor bluetooth van pc naar boxen
Gek dat ie niet meer verkrijgbaar is
Prima apparaat !
Heb 'm een paar jaar, gebruik 'm voor bluetooth van pc naar boxen
Gek dat ie niet meer verkrijgbaar is
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn