Philips SHB3075 (Zwart) Review

metroappelsap 7 november 2018, 126 views Product gekocht

Philips SHB3075 (Zwart)

Comfortabele en praktische koptelefoon, die doet wat je mag verwachten.

Pluspunten

• Comfortabel en licht
  • Prima geluid
  • Goede bluetooth range

Minpunten

• Niet erg degelijk

Het geluid is goed en helder (disclaimer: ben geen audiofiel). Bij een nummer zoals Alexandria van Ignea, kun je alle instrumenten individueel onderscheiden. Lekkage van geluid is minimaal. De isolatie is ook redelijk. Als de koptelefoon uit staat zijn pratende mensen wel te verstaan, maar zelfs met een beetje geluid valt dit helemaal weg. Het maximale volume is hoog genoeg dat ik dat niet prettig vond.

Qua comfort is hij prettig licht. De bediening is makkelijk: je kunt goed voelen waar de knoppen zitten. De koptelefoon komt niet erg degelijk over.

De bluetooth connectie is uitstekend voor normaal gebruik. Ik kon mijn telefoon (iPhone SE) in huis laten liggen en het hele huis doorlopen, zonder storing. Let wel: mijn huis is volledig van baksteen, wat minder stoort dan gewapend beton.

Heb jij ook een Philips SHB3075 (Zwart)?