OnePlus Bullets Wireless (Rood, Wit, Zwart)

€ 69,90
Specificaties In-Ear met bediening - Bekijk alle specificaties

OnePlus Bullets Wireless (Rood, Wit, Zwart) Review

Polydeukes 5 november 2018, laatste update op 5 november 2018, 552 views Product gekocht

OnePlus Bullets Wireless (Rood, Wit, Zwart)

Tegenvallende geluidskwaliteit, zeker gezien de toch wel stevige prijs.

Pluspunten

• Lange accuduur
  • Aan/uit via magneet
  • Bediening via afstandsbediening
  • Mooie luxe verpakking

Minpunten

• Basweergave ver onder de maat
  • Bluetooth ontvangst niet probleemloos
  • Kabels stug waardoor ze half tegen je wang blijven hangen
  • Te duur voor wat je krijgt

Gekocht vooruitlopend op de aanschaf van een Oneplus 6T. Nu in gebruik met een OP3. Alles werkt zoals je zou verwachten. Koppelen met telefoon is eenvoudig en alle knoppen werken zoals het hoort.

Het setje is keurig verpakt in een luxe doos en je hebt keuze uit verschillende maten dopjes en klemmetjes.

De belangrijkste eigenschap die in orde moet zijn, is het geluid. De kwaliteit van het geluid en met name de basweergave is zo ondermaats dat ik ze ga terugsturen. Gewoon dramatisch slecht voor oordoppen in deze prijsklasse. Ik heb bedrade dopjes van de Action die beter klinken. Te zot voor woorden.

Ook de haperende Bluetoothverbinding bij normaal gebruik (telefoon in binnenzak tijdens wandelen en fietsen) dragen niet bij aan een prettige gebruikerservaring.

Gemiste kans van Oneplus wat mij betreft.

Heb jij ook een OnePlus Bullets Wireless (Rood, Wit, Zwart)?

Hey, heb je ook geprobeerd het audio profiel te wijzigen naar die voor de Bullets? ik weet niet of dit op de OP3 al kan maar vanaf de 5 kan dit wel mischien dat hierdoor alles wat beter klinkt?
Ik heb gekeken. De audio tuner op de OP3 is alleen beschikbaar voor bedrade koptelefoons, niet voor BT...