Sandisk Ultra USB 3.0 Flash Drive 32GB Zwart Review

revengeyo 5 november 2018, laatste update op 7 december 2019, 15 views Product gekocht

Sandisk Ultra USB 3.0 Flash Drive 32GB Zwart

Betreft de 64gb stick Beide sticks voor 10 euro gekocht bij amazon.de Voelt zeer goedkoop en kwetsbaar aan. Film van 5gb erop gezet. Begint met 60mb/s maar daarna zakt hij in naar gemiddeld 25 mb/s

Pluspunten

• Goedkoop
  • usb 3.0
  • Meegeleverde software op de stick om bestanden te versleutelen

Minpunten

• Bouwkwaliteit (goedkope plastic)
  • Schrijft traag
  • Elke stick lijkt anders te presteren
  • Kan erg warm worden

Ik heb twee van deze stickjes gekocht, maar ze lijken beide anders te presteren..
De eerste (oude) stick heb ik een paar maanden geleden gekocht, de andere heb ik deze week opnieuw besteld en ontvangen.

Ze hebben beide ook een andere serienummer

Als ik een file op de stick sleep, dan begint de oude stick met 60mb/s, en zakt na een tijdje in naar ongeveer 22mb/s

De nieuwe stick begint op 45mb/s en zakt na een tijdje in naar 30mb/s

Heb jij ook een Sandisk Ultra USB 3.0 Flash Drive 32GB Zwart?