Apple TV 4K 64GB

Specificaties WiFi • 64GB - Bekijk alle specificaties

Apple TV 4K 64GB Review

xendacine 5 november 2018, 1.326 views Product gekocht

Apple TV 4K 64GB

Wonderbaarlijk product, in een super klein pakje.

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijk
  • Verwerkingssnelheid
  • Beeldkwaliteit

Minpunten

• Bluetooth connectie geheugen

Geluidskwaliteit Score: 5
Het opstartproces is super snel, veel sneller dan verwacht.
De verbeterde afstandbediening is echt top, batterijduur van dit ding is ongelofelijk
(heb het nu al 2 maand, en heb nog steeds 70% in de afstandbediening)

Voor de mensen die graag is een throwback hebben, jetpack joyride spelen hierop is zalig. Be warned though! Als je in de store een gadget wil kopen, moet je je apple tv herstarten, want de ontwikkelaar heeft geen "back to main menu button" en de menu knop van apple tv doet het dan niet. (zie reddit etc, iedereen klaagt hiervan)

Dit gezegd zijnde, Echt gewoon super, startende vanaf het inactiviteitsscherm,
naar de simpele userinterface.

4K Beeldkwaliteit is ongelofelijk.
Zeker op mijn OLED display.

Hetgeen waarvan ik het meeste schrok, was de snelheid van de voice commando's, dit is scheinbaar instantly?

Het enige nadeel van de apple tv:
Indien je een bluetooth headset gebruik, en je haalt je tv uit sluimer stand, moet je altijd eerst naar instellingen, apparaten en bluetooth, en dan je headset opnieuw verbinden.
Heeft geen auto reconnect functie voor je devices.
Best lastig, maar overkomelijk.

Zodra je begint met typen, kan je gewoon je input ingeven op je telefoon (handig voor wachtwoorden etc)

Je kan je tv op pauze zetten met je telefoon, apple watch.

Stand alone apple music.
Werkt nadeloos met Sonos airplay speakers (opgelet Sonos PLAY1 hoort hier niet bij, enkel SONOS 1, play3 en hoger.)

Overall prachtig product.

Heb jij ook een Apple TV 4K 64GB?

Wat gebeurd er als je de play knop ingedrukt houd? Hiermee kan je bijv. wel de airpods aan zetten als bluetooth device. Maar ik weet niet of dit ook werkt bij alle devices.
Inderdaad :)
Als ik dit doe, dan verbind de apple tv mijn KANEN headset,
mijn BTHtwins doen het ook na enkele pogingen.

Dankje voor de feedback