Philips 49PUS7272 Zilver

Specificaties 49" • Ultra HD • LCD • HDR • 1 tuner • 120Hz - Bekijk alle specificaties

Philips 49PUS7272 Zilver Review

daveyb078 4 november 2018, laatste update op 8 december 2018, 166 views Product gekocht

Philips 49PUS7272 Zilver

Pluspunten

• Ambilight
  • Prijs kwaliteit ttv kopen
  • Samenwerking met Philips Hue

Minpunten

• Prijs kwaliteit verhouding ttv review
  • Zwart is geen zwart

Inbrandgevoeligheid Score: 3
Televisie welke ik twee maanden geleden heb aangeschaft bij Coolblue voor €699. Voor dit geld een super tv, ambilight erg mooi en dit kan samenwerken met je Philips Hue lampen als je dat wilt. Voor de huidige prijs €1299 zou ik je deze tv niet aanraden. Voor dit geld heb je betere kwaliteit televisie’s op de markt. Zoals een (wat ouder model) Oled TV van LG.

Heb jij ook een Philips 49PUS7272 Zilver?