Griffin Elevator Review

Jan_V 2 april 2010, 637 views

Griffin Elevator

Pluspunten

• Voelt solide aan
  • Eenvoudig te monteren
  • Doet wat het moet doen

Minpunten

• Poten onder mochten wat mij betreft korter

Kwaliteit Score: 5
Een vaste laptopstandaar die je laptop verhoogt met ongeveer 14 cm. Het doet precies wat het moet doen en voelt solide aan.
De armen zijn van dik metaal, waardoor ze stevig aanvoelen.
Het monteren van de onderdelen is binnen 1 minuut gebeurd, dat is dus heel eenvoudig. Later zag ik ook nog een A4'tje met een beschrijving hoe het een en ander gemonteerd moet worden.

Op zich had de voet onder wel iets korter van mij gemogen, maar dat zal praktisch wel niet haalbaar zijn, omdat het gewicht op de bovenkant dan teveel kan worden, waardoor hij kopzwaar wordt.

Al met al een prima product in mijn beleving. Blij dat ik er nu 2 heb gekocht voor thuis en op de zaak.

Heb jij ook een Griffin Elevator?