Sunbeam Trio Zwart Review

Shinto816 18 januari 2006, 730 views

Sunbeam Trio Zwart

Pluspunten

• De verflaag
  • De casefans
  • Het railsysteem
  • De 3 leuke metertjes

Minpunten

• Het deurtje
  • Linkerzijpaneel voelt iets gammel aan
  • Het feit dat het DB[a] metertje niet werkt..

Ik heb de Sunbeam Trio gekocht vanwege zijn mooie vormgeving en de redelijk lage prijs (55,- ¤).

Bouwkwaliteit en afwerking
Voldoende, de behuizing is niet extreem dik, maar je hebt niet het gevoel dat het zaakje elk moment in elkaar kan zakken. Vooral het linkerzijpaneel voelt een beetje zwak aan. Maar er komen geen deuken in bij normaal gebruik.

Het deurtje ziet er strak uit, alleen hij voelt een beetje gammel aan, hij klapt ook hard dicht doordat er een magneetje inzit die de deur goed dichthoud, dit is opzich niet hinderlijk want zovaak doe je dat deurtje ook niet open.

Inbouwmogelijkheden
Goed genoeg voor een miditower, de Sunbeam Trio heeft 4 externe 2,25" bays, 2 externe 3,5" bays en nog eens 5 interne 3,5" bays. Naar mijn weten ondersteund de Sunbeam Trio alleen ATX moederborden.

Koelingsmogelijkheden
Zeer goed, ik kreeg 1 redelijk stille 8CM fan (voor in het raam) en een stille 12CM fan (voor achterin) meegeleverd, sterker nog, deze waren al voorgemonteerd. Achterin kan de 12CM fan vervangen worden door 2x een 8CM fan. Voorin kunnen er maar liefst 4 8CM fans geplaatst worden, ook is er voorin de mogelijkheid om 1 12CM fan te nemen in plaats van 4x 8CM.

De bijgeleverde fans wisten trouwens mijn systeem goed koel te houden, de PC word nooit veel warmer als 30 graden!

Vormgeving
Dit is natuurlijk erg persoonlijk hé. De lak is trouwens wel fantastisch gedaan, trekt ook veel stof aan though.

Installatie gemak
Alles was makkelijk te instaleren door het railsysteem, de zijpanelen zijn erg makkelijk te verwijderen, is binnen enkele seconden gedaan. helemaal geen commentaar op dus!

Een erg mooie prijs voor een erg mooie kast, ik betaalde er 55,-¤ voor en dat vind ik een perfect bedrag!

Heb jij ook een Sunbeam Trio Zwart?