MSI P65 Creator 8RF-456NL

Specificaties 15,6" • 1920x1080 (Full HD) • 512GB • Intel Core i7 - Bekijk alle specificaties

MSI P65 Creator 8RF-456NL Review

ancak 1 november 2018, 819 views Product gekocht

MSI P65 Creator 8RF-456NL

Een geweldige laptop die boven de verwachtingen uitkomt... Ik was opzoek naar een laptop die veel kracht heeft, maar dan eruit ziet als een casual. Als je opzoek bent naar krachtige laptops kom je al gauw bij de zware 'lelijke' gaming laptops, die door hun performace gauw de accu leeghalen.

Pluspunten

• Lange accu +8 uur
  • Mooie snel scherm 144hz
  • Geweldige specs
  • Mooi geluid
  • Snelle SSD
  • Best of both worlds, krachtig en mooi
  • Gewicht en dikte

Minpunten

• "Slechte" vingerscanner
  • Onder heel veel druk, best luidruchtig
  • "Slechte" kwaliteit webcam
  • Adapter om op te laden
  • "Duur" ligt eraan wat je budget is

Een geweldige laptop die boven de verwachtingen uitkomt...

De P65 8RF is een echte krachtpatser met een geweldig mooie scherm, een ontzettend goede accuduur en heel veel power, en dat allemaal terwijl het een super mooi uiterlijk heeft. Precies iets waar ik naar opzoek was..

Voordelen: Een heleboel.. Goeie accu die minimaal 8 uur mee gaat, Mooie snelle scherm (144 hz) met hele mooie kleuren en een hoge helderheid, fijne toetsenbord, mooi geluid (mist wel beetje bass), Krachtpatser! CS:GO op ultra settings geeft me geen enkele lag. Super snel opstarten en heel snel opladen van de accu. Best wel licht naar mijn gevoel.

Nadelen: Vingerscanner mag beter, soms wilt hij em niet pakken. Tijdens gamen best luidruchtig met blazen (als je koptelefoon op hebt hoor je der niks van), maar dat mag je wel verwachten van zo een dunne lichte laptop. Geen opladen via USB-C, altijd de adapter overal meenemen voor het geval dat, alhoewel de accu wel super lang mee gaat op een lading. Webcam is niet het mooiste van het land, best slechte opname kwaliteit. Duur, maar dan heb je wel wat.

Al met al een geweldig mooie elegante laptop die heel rustig is bij normaal-ietjesdruk gebruik, die voor de alledaagse opdrachten geweldig meegaat, zonder dat je der koppijn van krijgt. Hij is niet helemaal perfect, maar als je kunt leven met de nadelen is dit echt een perfect ding voor je. Ik ben er heel tevreden mee, en heb eerlijk gezegd geen betere kunnen vinden in de zelfde prijsklasse. Een echte aanrader.

Heb jij ook een MSI P65 Creator 8RF-456NL?

kan je vertellen wat je bedoeld met negatief punt van adapter om op te laden? Is het ding te groot?
Het is niet perse gigantisch, maar echt compact is het ook niet. Daarnaast weegt de lader ongeveer 200-300 gram denk ik. Met het gewicht van de laptop van 1.88 kg kom je dus samen uit op een gewicht van boven de 2 kg, en dat verschil voel je soms wel met een rugzak. Voor de rest is het niet echt storend, mede omdat de accu heel lang meegaat, en natuurlijk supersnel oplaad met zijn 82 Wh vermogen.
thanks voor je snelle reactie! overigens nog steeds tevreden met dit model laptop , of nog tegen nieuwe dingen aangelopen?
Heb em nu al een half jaar. Zou het voor geen enkel ander laptop willen ruilen. Super tevreden! :)
Enige waar ik tegen aanloop is opslag. Ik vind 512GB net iets te weinig. Ben van plan om een interne SSD bij te kopen van 1TB. Let wel op dat er een 80 mm in gaat.
Sorry voor de late reactie maar ik overweeg deze laptop aan te schaffen maar kan nergens vinden of er nog daadwerkelijk een geheugenslot vrij is ik moet 32Gb hebben voor mijn workload.

Als je me het kan vertellen graag :-)

OnePlus 7 Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5