Specificaties Simulatie, Sport-game voor de Wii - Bekijk alle specificaties

Wii Fit Plus Bundel, Wii Review

mbvisiontt 1 april 2010, laatste update op 1 april 2010, 714 views

Wii Fit Plus Bundel, Wii

Pluspunten

• Leuk
  • Effectief
  • Begeleiding (stok achter de deur)
  • Verscheidenheid aan oefeningen

Minpunten

• Geen (verslavend?)

Stabiliteit Score: 5
Replaywaarde Score: 5
Besturing Score: 5
Geluid Score: 3
Beeld Score: 4
Gameplay Score: 5
Wii Fit Plus is mijn eerste aanraking met het Wii Balance Board. Er zitten aardig wat extra spelletjes bij t.o.v. Wii Fit, dus die 20 euro extra voor bestaande Balance Board bezitters is een leuke investering denk ik.

Als je eigenlijk wel meer wilt bewegen, maar je net niet de laatste stap neemt om daadwerkelijk ook iets te gaan doen (of het nou door het weer, tijdgebrek of wat dan ook komt), is Wii Fit een ideale uitkomst. Een beetje begeleiding en stok achter de deur, samen met de spelachtige benadering werkt perfect.

Er zijn genoeg spellen en soorten workouts om het geheel interessant te houden. Ik vind het knap hoeveel spellen ze in elkaar weten te zetten die van het Balance Board gebruik maken. Hier zul je niet snel op uitgekeken zijn.

Mede omdat veel oefeningen ook verschillende moeilijkheidsgraden hebben, die je unlockt als je goed genoeg presteert. Ook dit zorgt ervoor dat je telkens weer wilt doorgaan om het weer ietsje beter te doen en bovenaan de ranglijst te komen.

Heb jij ook een Wii Fit Plus Bundel, Wii?