V7 V7U3-SATA-BLK-1E Zwart Review

slow whoop 29 oktober 2018, laatste update op 29 oktober 2018, 281 views Product gekocht

V7 V7U3-SATA-BLK-1E Zwart

Prima kabeltje om 2.5" HDD of SSD te verbinden met laptop. Een van de goedkoopste die ik kon vinden met een enkele USB kabel (power + data in een).

Pluspunten

• Enkele USB (power + data)
  • USB 3.0
  • Degelijke dikke kabel
  • Lang genoeg (50 cm)

Minpunten

• Goedkoop, maar toch een hoop geld voor een kabeltje

Ik wilde de HDD in mijn laptop vervangen door een SSD. Ik zocht daarom een kabeltje waarbij ik de nieuwe SSD en/of de oude HDD kon verbinden met de laptop. De laptop zit niet zo heel erg ruim in de USB poorten, dus ik wilde een kabeltje met maar 1 USB connector, voor zowel de power als de data van de HDD/SDD.

Het kabeltje doet het prima. Ik heb niet gekeken naar de snelheid, omdat dat voor mij secundair is. Het belangrijkste is dat het gewoon plug-and-play werkt. En dat doet het.

Ik heb zowel de SSD als de HDD gebruikt met de kabel, en beide types disks werken met deze kabel. Volgens mij werkt de kabel alleen met 2.5" disks. Met andere heb ik het niet getest.

Heb jij ook een V7 V7U3-SATA-BLK-1E Zwart?