Asus N6600 GT/TD Review

abort_ 17 januari 2006, laatste update op 17 januari 2006, 772 views

Asus N6600 GT/TD

Pluspunten

• Overklokbaarheid is zeer goed
  • Prestatie voor huidige prijs

Minpunten

• Luidruchtige koeler
  • Voltmod kon ik niet vinden

Drivers en compatibiliteit Score: 5
Ik heb een aantal maanden geleden een N6600GT TD gekocht voor een kleine ¤200.00. Weliswaar is dit de TOP limited editie, deze is hoger geklokt dan de standaard n6600gt TD, maar zover ik weet dezelfde eigenschappen heeft (deze snelheden zijn dus ook zelf te bereiken). Het core loopt op een snelheid van 520MHz (wat standaard 500MHz is) en het geheugen op 1100MHz (wat standaard 900MHz is). Deze heb ik met stock cooling weten te OC'n naar 564/1175MHz, verder wilt coolbits niet en ik heb geen zin om hem tot het uiterste te drijven (ivm tijd). De cooler maakt aardig wat lawaai zoals andere ook zeggen. Met deze OC haal ik 17790 punten in 3DMark01SE en precies 4000 in 3DMark05. Waar ik zelf wat minder tevreden over ben is dat ik hier geen voltmod voor kan vinden, omdat deze afwijkt van de pci-e versies.

Naderhand vind ik het een te hoge prijs geweest (+/- 200e, weet het niet meer heel precies), omdat paradigit een aanbieding had van een 6800GT voor 199e. Dit was dus rond dezelfde tijd.

Heb jij ook een Asus N6600 GT/TD?

Volgens mij loopt de core op 520 en het geheugen aan 1100 effectief. Een GPU die z'n werk aan >1GHz doet heb ik nog niet gezien alleszins ;)
Hehe je hebt gelijk heb het ff aangepast q:.
Mooi kaartje..

Ik heb zelf een leadtek 6600gt maar haal op stock speeds al 4000 punten en als ik hem overklok 4500 en soms nog hoger..

Amd 64 3200+
1gb ddr

zo'n super systeem hebbik ook weer nie