HyperX Pulsefire FPS Pro

Specificaties Bedrade muis met USB aansluiting en 16.000dpi sensor - Bekijk alle specificaties

HyperX Pulsefire FPS Pro Review

FlowTechTestpanel 25 oktober 2018, 69 views Testpanel

HyperX Pulsefire FPS Pro

Deze muis heeft standaard functies maar deze zijn wel zeer goed.

Pluspunten

• Precisie
  • Stevig draad
  • Ligt lekker in de hand

Minpunten

• Software

First look
Toen ik de doos zag werd ik meteen prettig verast door de gunmetal kleur van de muis die mooi overeen komt met mijn hyperx cloud II headset. De muis zat goed verpakt niks dendereds maar ook niet te min.
Het opzetten
Nu kwam het dan het aansluiten en het gebruik van de muis. Aansluiten was niks bijzonders, usb in de computer en hij werkte meteen. Hierna heb ik meteen de bijbehorende software voor de muis geinstalleerd en deze afgesteld. Het afstellen ging prima door de overzichtelijke UI van de software.
Het gebruik
Nu kon ik dan eindelijke de muis gebruiken voor CS:GO om de precisie van de muis eens goed op de proef te stellen. Ik merkte meteen dat dit heel goed aanvoelde. Ik heb 6 jaar lang dezelfde muis gebruikt en toch voelde de muis niet raar aan. Nu heb ik geen metings software maar mijn aim voelde zeker beter aan met de muis!
De HyperX Pulsefire FPS Pro is heel goed in wat hij doet. Het enigste wat ik op de muis aan te merken heb is dat de software iets beter kan. Nadat ik hem had ingesteld duurde het best even voordat hij de instellingen inlade na het opnieuw opstarten. Maar dit was gelukkig alleen zo bij de eerste paar keer opnieuw opstarten.

Heb jij ook een HyperX Pulsefire FPS Pro?