sluiten

Onderzoek Tweakers

Naar het onderzoek

Sony Xperia XZ3 (Dual Sim) Zilver

Specificaties 6" • 2880x1440 • 64GB (uitbreidbaar) - Bekijk alle specificaties

Sony Xperia XZ3 (Dual Sim) Zilver Review

ZuzZooTestpanel 25 oktober 2018, laatste update op 25 oktober 2018, 116 views Testpanel

Sony Xperia XZ3 (Dual Sim) Zilver

Deze telefoon werkt erg vlotjes en voelt solide aan en ondanks de minpunten heeft het mij na 2e keer gebruik toch weten te verrassen en een glimlach op mijn gezicht gebracht na het kijken van een 720p Youtube filmpje mede dankzij S Force Front Surround, mobile HDR en Dynamic Vibration.

Pluspunten

• OLED HDR scherm
  • Snel
  • Beeldweergave
  • Geluidsweergave
  • Premium gevoel en slank uiterlijk
  • Uitermate geschikt voor linkshandigen
  • Laatste Android 9 versie zit er op
  • LDAC (tegenhanger van aptX-HD)

Minpunten

• Plaatsing van knoppen aan de zijkant
  • Plaatsing van vingersensor
  • Plaatsing van camera

Uiteraard een uitgebreid review van mij onderweg

Heb jij ook een Sony Xperia XZ3 (Dual Sim) Zilver?