LG HT303SU Review

dannydynamite 30 maart 2010, laatste update op 30 maart 2010, 395 views

LG HT303SU

Pluspunten

• installatiegemak
  • veelzijdigheid
  • volume

Minpunten

• beperkt input mogelijk
  • aansluitpunten niet optimaal

Geluidskwaliteit Score: 4
LG HT303SU gekocht bij Redcoon voor 99,00 op 17 november 2009.

Ik was op zoek naar lowprice set ter vervanging van een surround set die ik te leen had. Toevallig deze knaller van een aanbieding gezien en besloten te bestellen.

Gemak van installeren is super. In principe is het logisch aansluiten en klaar. Het installatiemenu om de geluiden fine te tunen is even zoeken voordat je hem op het scherm krijgt (tip: druk op functie toets tot je op de USB input komt). Je kunt de Ipod er aan hangen via de USB poort, maar ook de vakantiefoto's (via USB kabeltje).

De radio is supersnel ingesteld, de dvd speler is van alle gemakken voorzien. De afstandsbediening is overzichtelijk, iets aan de grote kant wat mijn smaak betreft. Hij kan behoorlijk hard en geeft een goed geluid. Voor mijn huiskamer blijft ie vaak op volumeniveau 1 of 2 staan.

Enige minpuntje; heb niet goed zitten opletten; er ontbreekt een optische input (voor de tv naar de set). En de aansluitpunten voor de boxen zijn niet super, waardoor soms nog maar 1 van de vier speaker het doet samen met de bas. Dat is geen gehoor. Daarnaast kun je (als je dichter bij de speler staat dan de afstandsbediening) niet even wisselen van functie (radio naar cd oid).

Een goede set dus tegen een prima prijs.

• LG 32LH5000

Heb jij ook een LG HT303SU?