Sandisk Cruzer Blade 128GB Zwart

Sandisk Cruzer Blade 128GB Zwart Review

LEX63 22 oktober 2018, laatste update op 22 oktober 2018, 224 views Product gekocht

Sandisk Cruzer Blade 128GB Zwart

Klein handig traag.

Pluspunten

• Redelijke aanschaf prijs
  • 128 Gb handig om back-up te maken van documenten, foto's

Minpunten

• Traag 12 MB/s Re 9 MB/s Wr
  • Gaat met moeite in een USB poort.

2 maanden geleden bij Amazone.DE besteld toen voor €22,00,-

Met enige moeite krijg ik de stick in mijn USB poort. De snelheid daar kan ik kort over zijn zeer traag 12MB/s lezen en 9 MS/s schrijven daar houd het wel mee op.

Ik gebruik het om bestanden uit te wisselen en daar moet ik ruim te tijd voor nemen. Veelal op de achtergrond terwijl ik met andere dingen bezig ben.

Doch 128GB op zoon klein stickie is toch erg handig.

Zeker voor dat geld.

Heb jij ook een Sandisk Cruzer Blade 128GB Zwart?

Voor nog geen €10,- meer koop je een 128GB USB 3.0 stick dat veel sneller werkt.