Specificaties 2,4" display, 3G-support, met geheugenslot - Bekijk alle specificaties

Nokia E71 Zwart Review

RendyHD 30 maart 2010, laatste update op 30 maart 2010, 639 views

Nokia E71 Zwart

Pluspunten

• Look
  • Qwerty toetsenbord
  • Afmetingen
  • GPS
  • Niet van plastic gemaakt
  • Apps draaien op de achtergrond

Minpunten

• Camera is wat minder.

Ik heb m'n nokia e71 black edition sinds Oktober.
Ben er zeer te spreken over; hij ligt goed in de hand en het toetsenbord typt lekker.
Zoals iedere nokia, is het os gewoon simpel, doet wat hij moet doen en meer ook niet.
Het enige probleem wat ik heb is wanneer ik op eBuddy zit, en tegelijker tijd een sms wil sturen hij vast hangt, je moet hem dan resetten.
De camera is van mindere kwaliteit, maar daar heb ik hem niet voor gekocht.
De gps vind ik goed werken, beter dan de n95. Hij is meestal snel en ook zeer nauwkeurig (gebruik McGuider)
Ik heb bijna altijd ontvangst (samen met een T-Mobile netwerk), en altijd Gmail, twitter en google search op de achtergrond lopen. De batterij doet het dan meestal 2-3 dagen (ligt aan hoe intensief je hem gebruikt).

Heb jij ook een Nokia E71 Zwart?

e-messenger is niet zo fijn als nimbuzz, en die werkt ook tijdens het smsen ;)
maar de review mag wel iets uitgebreider vind ik, maak kopjes etc.
Ik heb d'r ook 1 gehad en kan deze review onderschrijven.