Samsung UE50NU7090 Zwart

Specificaties 50" • Ultra HD • LCD • HDR • 1 tuner • 60Hz - Bekijk alle specificaties

Samsung UE50NU7090 Zwart Review

xx_Samanthaaa 18 oktober 2018, 571 views

Samsung UE50NU7090 Zwart

Niet verwacht dat ik voor deze prijs zo een goede televisie zou hebben! Het beeldscherm is onwijs scherp, het geluid is mooi. Apps en instellingen zijn gemakkelijk te vinden via 'source'. Alles qua beeld en geluid in te stellen. Mooi design. Wij zouden niet meer zonder willen!

Pluspunten

• Scherp beeld
  • Eenvoudig in gebruik
  • Strak design
  • Goed geluid
  • Lage prijs voor een hele goede televisie!

Minpunten

• App op telefoon werkt niet altijd even goed
  • Afstandsbediening kan niet gebruikt worden voor digitaal kastje; 2 afstandsbedieningen nodig

Ik gebruik deze televisie nu 4 weken. Omdat ik al een tijd thuis zit, gebruik ik de televisie heel erg veel. Allereerst is de televisie gemakkelijk te installeren: pootjes er op, kabels aansluiten aan de achterkant en een duidelijk menu volgen. Door het instellen van de wifi is er direct toegang tot apps als Netflix, NOS en YouTube. Het is er makkelijk om bij de apps te komen: door te drukken op 'source', kom je bij een menu waar alles te vinden is. De instellingen, de apps, de bron die je wilt gebruiken. Televisie switcht snel van bijvoorbeeld digitale TV naar Netflix. Ook is de televisie te bedienen met een app op je telefoon; handig als je vaak de afstandsbediening kwijt bent ;). Echter werkt deze app bij mij niet altijd optimaal.
De kwaliteit van het beeldscherm is prachtig. Mijn vriend en ik verbazen ons soms nog hoe scherp het beeld is. Tevens is alles aan te passen: het contrast, de achtergrondverlichting, de kleuren. Hierdoor kun je de televisie totaal naar je eigen hand zetten.
Verder is het geluid ook prima. Ook als deze hard staat, zijn er verder geen rare dingen aan te horen.
Het enige minpunt wat ik tot nu toe heb kunnen vinden is dat ik nog steeds 2 afstandsbedieningen nodig heb, omdat ik met deze afstandsbediening het kastje van de digitale televisie niet kan bedienen.

Heb jij ook een Samsung UE50NU7090 Zwart?