Kingston A400 2,5" 120GB

Specificaties 2,5" • TLC • SATA-600 - Bekijk alle specificaties

Kingston A400 2,5" 120GB Review

Pascal Bouman 17 oktober 2018, 610 views Product gekocht

Kingston A400 2,5" 120GB

heb deze ssd gekocht omdat hij goedkoop is en dan kan ik er nog twee in raid draaien. de snelheid van de schijven is bijna het zelfde tussen de twee. goede snelheid

Pluspunten

• snelheid bijna zelft tussen twee stuks
  • goedkoop
  • snel

Minpunten

• kwaliteit verf(krast snel)

De verpakking is simpel voor deze prijs verwacht ik ook niet veel.
De behuizing van de ssd krast snel.
Er zit geen sata draad zo als de meeste ssd's en hdd's.
Ik heb er twee en de snelheiden tussen de twee ssd's is bijna het zelfde.
Deze snelheden zijn wel getest toen er nog niks op stond dus het zal wel wat minder worden. Dit is de test van ssd een zonder iets er op.https://ic.tweakimg.net/images/member/620xauto/1GcN5d28tDtBJtr.png
Dit is de test van schijf twee zonder iets er op. https://ic.tweakimg.net/images/member/620xauto/1GcN5d39Q4N79lI.png
Nu de snelheden in raid 0. Dit is gedaan op een msi z270 a pro moederbord en raid dan in de bios dus niet in windows. en hier heb ik er al een game en Windows op staan.
https://ic.tweakimg.net/images/member/620xauto/1GcN5d3pfTRhkmO.png voor belangenrijke data beveel ik aan geen raid 0 tegebruiken want als een er mee stopt is je data weg.

Heb jij ook een Kingston A400 2,5" 120GB?