Sony Cyber-shot DSC-P92 Review

ibizadesire711 16 januari 2006, 245 views

Sony Cyber-shot DSC-P92

Pluspunten

• eenvoudig in gebruik
  • mooie foto's
  • gewone batterijen, dus als ze op zijn snel te vervangen

Minpunten

• dure memorysticks
  • snel stuk!!!
  • soms te traag

Snelheid en automatiek Score: 2
Batterijduur Score: 3
Ik heb het toestel nu zo'n anderhalf jaar in gebruik, en het is mijn 2de Sony. Goede kwaliteit voor deze prijsklase! De kleuren zijn zeer goed ivm andere camera's en de resolutie van 5mp was (in die tijd) hoog.
De camera is meestal snel genoeg, tenzij je met de flits moet werken.

De bouwkwaliteit vind ik niet goed. Regelmatig betrap ik mijn vinger erop dat deze een stuk van de flits bedekt.

Maar ergen nog, na 1,5 jaar normaal gebruik begint het toestel te haperen. Scherm krijgt strepen, draaiknopje hapert zodat je ineens in "play" modus zit terwijl je schakelaar op de stand staat om foto's te nemen.
Aankoopprijs was ongeveer 400eur en dan verwacht ik toch een langere levensduur.
Dit is dus reeds mijn 2de Sony die snel defect is, daarom ook mijn laatste.

Heb jij ook een Sony Cyber-shot DSC-P92?