Samsung UE50NU7090 Zwart

Specificaties 50" • Ultra HD • LCD • HDR • 1 tuner • 60Hz - Bekijk alle specificaties

Samsung UE50NU7090 Zwart Review

Flo88Newbie 15 oktober 2018, 1.083 views Product gekocht

Samsung UE50NU7090 Zwart

Pracht TV voor een top prijs!

Pluspunten

• Groot scherm
  • Helder beeld
  • Felle kleuren
  • Gebruiksvriendelijk
  • Prijs/kwaliteit

Minpunten

• Niet alle TV-zenders ondersteunen 4K

Sinds ongeveer een maand in het bezit van deze TV en we zijn er erg blij mee! Heel gemakkelijk opstarten, wifi wachtwoord invullen en je kunt starten. Schakelen tussen apps op de TV gaat erg makkelijk door de ‘source’ te veranderen en voornamelijk in apps is het beeld prachtig scherp en helder. Op TV wordt 4K nog niet altijd ondersteund, dus dat is soms minder, maar op bijvoorbeeld Netflix is het beeld geweldig! Als we Chef’s Table kijken is het alsof er iemand voor je neus staat te koken en zie je zelfs de allerkleine druppeltjes op het scherm superscherp weergegeven!
We hebben nog geen soundbar o.i.d. maar dat is ook niet eens heel hard nodig want het geluid is ook prima. Tot slot is het design ook erg subtiel. Een mooi plat scherm dat niet meteen de hele kamer overneemt, ondanks het flinke formaat. Voor de prijs die je betaalt kan ik niet anders zeggen dan dat je veel waar voor je geld krijgt bij het kopen van deze 50inch TV. Ik zou het toestel dan ook zeker aanraden!

Heb jij ook een Samsung UE50NU7090 Zwart?

Je schrijft als minpunt dat niet alle zenders 4k ondersteunen.
Dat is geen minpunt van de tv zelf! Als de zenders wel in 4k zouden uitzenden, dan zou de tv dit ook gewoon weergeven...