Huawei Mate 20 Lite Zwart

Specificaties 6,3" • 2340x1080 • 64GB (uitbreidbaar) - Bekijk alle specificaties

Huawei Mate 20 Lite Zwart Review

ikagamiNewbie 10 oktober 2018, 568 views

Huawei Mate 20 Lite Zwart

Oogt als een telefoon uit een veel hogere prijsklasse. Voor telefoneren, internetten en gamen is deze telefoon perfect. Fotokwaliteit valt tegen. Toestel oogt erg plastic en vormgeving is geen aanrader. erg druk allemaal. Toestel is lastig vast te houden door de grootte en gladheid van het materiaal

Pluspunten

• helder scherm
  • goed geluid
  • snel

Minpunten

• voelt erg plastic
  • te groot
  • toetsenbord te druk

Ik wilde kijken of de Huawei een vervanger zou kunnen zijn voor mijn Iphone.
De telefoon komt in een strakke zwarte verpakking en ook de telefoon zelf ziet er op het eerste oog strak uit. Het display is lekker groot en de telefoon oogt als een telefoon uit een veel hogere prijsklasse.

Voor telefoneren, internetten en gamen is deze telefoon perfect.Laden gaat snel en de accu gaat lang mee. Apps downloaden gaat heel snel.
Ik vind hem alleen te groot en als je lang telefoneert is het niet prettig vasthouden,Ook kom ik met mijn vinger bijna niet op de sensor voor ontgrendeling aan de achterkant.Waarom zit deze niet aan de voorkant?
Over de fotokwaliteit ben ik minder te spreken. als het wat donkerder wordt is de kwaliteit van de foto's beduidend minder van kwaliteit en heeft het toestel moeite met scherpstellen.

De telefoon is geheel van glas maar oogt erg plastic.Hierdoor ie je elke vingerafdruk, Ook is de telefoon heel erg glad. Een hoesje is een absolute must want anders ligt ie binnen 5 minuten op de grond of rolt makkelijk ergens vanaf.
Het toetsenbord is druk, duidelijk gemaakt voor de Aziatsche markt en de toetsen zijn net iets te klein voor mijn westerse vingers. Iets waar ik bij een Iphone toetsenboard geen moeite mee heb.
Al met al is dit technisch een heel fijne, goed werkende telefoon maar gezien design en vormgeving geen aanrader.

Heb jij ook een Huawei Mate 20 Lite Zwart?

Jij bent zeker de gelukkige wanneer voor het Huawei event?
Ik wens je daar veel plezier zo ja!

[Reactie gewijzigd door Tijs Beek op 10 oktober 2018 15:16]

Ik vraag me af hoe een telefoon die vrijwel compleet van glas is gemaakt als plastic kan aanvoelen..