Super Mario Party, Nintendo Switch Review

yousql 10 oktober 2018, 298 views Product gekocht

Super Mario Party, Nintendo Switch

Ik ben fan van de Mario party serie (het bord spel), maar dit valt mij nogal tegen. Het bord spel is niet online te spelen. Liefhebbers van de pro controller worden in de steek gelaten.Het spel lijkt gericht op jonger publiek dan de vorige Mario party spellen.

Pluspunten

• Leuke mini games
  • Ziet er grafisch oke uit

Minpunten

• Spel verloop is traag
  • Beperkte online modus
  • Geen ondersteuning voor pro Controller
  • Sterren te goedkoop
  • Prijs van het spel

Je hebt een soort virtuele lobby wat van mij gewoon een menu had mogen zijn. Het spelverloop is traag, (10 beurten duurt ongeveer 1 uur.) De sterren kosten te weinig muntjes, waardoor spelers die weinig muntjes hebben ook gewoon een ster kunnen kopen en kunnen winnen.

Verder lijkt er wel veel aandacht gestoken te zijn aan de leuke minigames (in het bord spel). Maar het bord spel zelf valt mij persoonlijk nogal tegen

Heb jij ook een Super Mario Party, Nintendo Switch?

Ik heb hem expres nog niet gehaald, omdat de vorige mario party games ook al niet zo boeiend waren... Geef mij de opzet van Mario Party 4 in een nieuw visueel jasje! En 3 maps is wel treurig 6 op zijn minst is leuk.

Voelt deze Mario Party ook zo gescript aan? Als in je gaat bijna af, heb je opeens veel "geluk". Of dat je voorop staat en er een hogere kans is dat je op verkeerde vakjes komt of dingen worden gestolen? Bij de laatste Mario Party's zag je dit voorval dus al van ver aankomen...